میکرو داف

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

میکرو داف چیست؟

این دخترای چهارده پونزده ساله که تیپ میزنن میان بیرون

اگه بتونی ازاینا جور کنی دیگه راحتی

به این میگن آینده نگری

من از همین حالا شرو کردم خخخخخخخخ

دافای عزیزم شمارتونو تو نظرات بصورت خصوصی بزارین 

کارتون دالم خخخخخچشمکخنده



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت22:08---15 آذر 1393
من چـقد معـروفم همه جا وجود دارم

پاسخ:بخودت نگیییییییرررررررر خخخخخخخ


بچه بد
ساعت16:40---5 شهريور 1393
اره باوا
پاسخ: خخخخخخخ


بچه بد
ساعت11:19---5 شهريور 1393
مـن اگه بخوام کاری رو انجام بدم نامحرم و از این چیزا حالیم نی
بــــرو ب آتنا بگو
پاسخ:عوووووووووووووووو ن باوا خخخخخخخخ


بچه بد
ساعت20:33---4 شهريور 1393

نه باو من خودم دست و پادارم خودم همه کارارو میکنم
پاسخ: دختر ب نامحرم ک نباس دس زد بی مخ بزار شب ب بابات بگم ب اتنام میگم بیشتر اذیتت کنه


بچه بد
ساعت19:34---4 شهريور 1393
من خودم حــسابشو رســیدم فقط دهنشو اســفالت نکــردم سرویسش کردم
پاسخ: اه دختر مگه نگفتم ب پسر نامحرم دس نزن اخه چن بار باس بهت بگم :( بزار این دفه دهنشو اصلا قفل میکنم


بچه بد
ساعت16:42---3 شهريور 1393
چــیکار داری بنـــــــــــده خــــــدارو
پاسخ: میخوام دهنشو آسفالته کنم خخخخ


بچه بد
ساعت10:29---3 شهريور 1393

پاسخ: ببین تو ادرس بده خودم میام دهنشو اسفالت میکنم باشه امیتیس


بچه بد
ساعت20:23---2 شهريور 1393
خودِ خودمم
اعتماد ب نفسم از پهنا تو حلق پسرهمسایمون
پاسخ:اخرش ادرس ندادی بیام دهنه پسررو اسفالت کنم لامصب یه ادرسی بده امیتیس بیام دهنشو سرویس کنم اخه خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 24 مرداد 1393 ساعـت 1:22 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |